dreams hearts

اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم
يسعدنا ويشرفنا انضمامك الي منتدانا الشامل(dreams hearts)
وسوف تجد نفسك بيننا فى هذا المنتدى
نرجو منك التسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

dreams hearts

اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم
يسعدنا ويشرفنا انضمامك الي منتدانا الشامل(dreams hearts)
وسوف تجد نفسك بيننا فى هذا المنتدى
نرجو منك التسجيل

dreams hearts

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
dreams hearts

| افلام اجنبي | الاغانى والالبومات | برامج واتصالات | اسلاميات | منوعات | الالعاب | رياضة X رياضة | مسلسلات ومسرحيات | افلام عربي | نسخ ويندوز |

المواضيع الأخيرة

» حصريآ وبأنفراد تام :: فيلم (( إبراهيم الابيض )) نسخه dvdscr full dvd بحجم 236 ميجا على سيرفرات صاروخيه ..
حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Emptyالأحد أغسطس 31, 2014 7:05 am من طرف انيق بنكهة الوجع

» ألم تذكر لهم ذنوبك؟!
حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Emptyالأربعاء أبريل 27, 2011 11:10 pm من طرف ورد الغرام

» كيكة التفاح الخياليه .........هشه و لذيذه جربوها !
حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Emptyالأربعاء أبريل 27, 2011 10:41 pm من طرف ورد الغرام

» أحلى أيام عمرنا بجد!!!
حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Emptyالجمعة أبريل 22, 2011 1:35 pm من طرف jopaa music2012

» SA7SAWE
حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Emptyالإثنين يونيو 14, 2010 6:20 pm من طرف ==_-_*امير مصر الحزين *_-

» حسبى الله ونعم الوكيل
حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Emptyالإثنين مايو 31, 2010 9:44 am من طرف ==_-_*امير مصر الحزين *_-

» حسبى الله ونعم الوكيل
حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Emptyالإثنين مايو 31, 2010 9:39 am من طرف ==_-_*امير مصر الحزين *_-

» النهاردة عيد ميلاد مين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Emptyالسبت مايو 22, 2010 9:49 pm من طرف ==_-_*امير مصر الحزين *_-

» قبل 24 ساعة من القرعة .. بركات : أتمنى مقابلة فرق الجزائر و يكون النهائى مصرى خالص
حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Emptyالثلاثاء مايو 18, 2010 7:09 am من طرف ==_-_*امير مصر الحزين *_-

» قبل 24 ساعة من القرعة .. بركات : أتمنى مقابلة فرق الجزائر و يكون النهائى مصرى خالص
حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Emptyالثلاثاء مايو 18, 2010 7:08 am من طرف ==_-_*امير مصر الحزين *_-

» أَتِمُّوا الرُّكُوعَ وَالسُّجُودَ
حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Emptyالثلاثاء مايو 18, 2010 6:29 am من طرف ==_-_*امير مصر الحزين *_-

» كبرى عقلك يا حبيبتى
حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Emptyالأحد مايو 16, 2010 5:03 pm من طرف ==_-_*امير مصر الحزين *_-

» اذا اكرمت الايم فمرض
حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Emptyالسبت مايو 15, 2010 1:11 pm من طرف ورد الغرام

» ==_-_* sa7saw*_-_==
حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Emptyالسبت مايو 15, 2010 1:01 pm من طرف ورد الغرام

» تشجيع من كوكب آآآخر!!!
حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Emptyالخميس مايو 13, 2010 9:33 am من طرف ==_-_*امير مصر الحزين *_-

التبادل الاعلاني

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى

ورد الغرام - 451
حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Bar_rightحبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Barحبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Bar_left 
shemo smile - 340
حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Bar_rightحبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Barحبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Bar_left 
dreams.hearts - 291
don - 117
==_-_*امير مصر الحزين *_- - 63
sosoh - 53
zezo mazika - 12
ايمى احمد - 11
elmatador - 8
a7medgoda - 5

دخول

لقد نسيت كلمة السر

4 مشترك

حبيبته كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه

elmatador
    elmatador

حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Empty حبيبته كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه

مُساهمة من طرف elmatador السبت أبريل 10, 2010 4:50 am

حبيبتي…انا من غيرك زى الشارع بدون اناره

زى التقاطع بدون اشاره

زى السلطه بدون خياره

زى السواق بدون سياره

زى المدخن بدون سيجاره

زى الصحراء بدون بعير

زى بوش بدون بلير

زى الأهبل بدون هبلة

زى عنتر بدون عبله

آآآآه......

انا النار وانتي الدخان

‏انا الزلزال وانتي البركان

انا من غيرك اضيع اضيع

انا من غيرك فى الشوارع بصيع

انا من غيرك زى الخروف بدون قطيع

انا من غيرك حالي فظيع

انا روميو وانتي جوليت

انا سوبرمان وانتي طيارته

انا باتمان وانتي سيارته

انا عشانك اشتغل سواق تاكسي

انا الميراندا وانتي الببسي

انتي القشطه وانا الزيتون

انتي نعناعه وانا ليمون

انتي الجزيره وانا سبيس تون

انتي بومبا وانا تيمون

انتي العراق وانا صدام

انتي الهند وانا الافلام

انتي الباب وانا المفتاح

انتي الضفدعه وانا التمساح

يا اجمل من بنات المغرب واليونان

آآآآآه ياريتك بنت الجيران

انا لعيونك بغلب جاكي شان

واعبر المحيطات والخلجان

واصارع في حلبة الثيران

يا احلى من شاكيرا وبرتني وكريستان

دة كلام الشاعر اللى قلبة بحبك عامر
    shemo smile
    shemo smile

حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Empty رد: حبيبته كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه

مُساهمة من طرف shemo smile السبت أبريل 10, 2010 8:47 am

حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Get-1204046208

تسلم الايادى بيفكرنى باللمبى
    الحب الحب
    ورد الغرام
    ورد الغرام
    Admin

حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه Empty رد: حبيبته كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه

مُساهمة من طرف ورد الغرام الإثنين أبريل 12, 2010 5:47 am

ههههههههههههههههههههههههههههههه
    جميله اوى تسلم ايديك

حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه 12v
    dreams.hearts
    dreams.hearts
    Admin

مُساهمة من طرف dreams.hearts الإثنين أبريل 12, 2010 6:21 am

هههههههههههههههههه
    تسلم ايديك يا بوب

حبيبته  كارفاه بصوا علشان تحس بيه قالها ايه 6464564

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 7:47 am